top of page

Svi iz našeg razreda:

Mateo Miloš,Matej Bradarić Friese,Luka Radan,Toni Župan,Mario Kovać,Marin Galešić,Ino Fabijanić,Filip Pavić,Patrik Galešić,Lorena Segarić,Andrea Laća,Katarina Miočić,Ivona Baričević,Anđela Šimičević,Josip Vulić,Nina Ćurko,Laura Šuša,Leonarda Šinkić,Iva Blagojević,Ines Matijević,Darija Perić,Jelena Čolak,Victoria Vitić,Mate Viduka.

Naša slika!

Razrednica

Vlatka Ignac

Bivši razrednik

Naš razred

Učenici

Ivo Martinac

Galerija slika

Naši profesori i neke naše slike!

Razrednik Ivo Martinac nas je napustio i za oproštaj smo mu priredili iznenađenje i kupili smo mu poklon. Također su otišli profesor iz informatike Mate Olić i pripravnica iz hrvatskog  Nives Knežević.

Zajednička slika naših profesora na izletu:)

Profesor Veselinović

Učenici su  sudjelovali na raznim natjecanjima i osvojili su mnogo pehara to je ogledalo naše škole.

Rarednica Vlatka nas je morala napustiti u 7. razredu. Našoj razrednici smo priredili veliko iznenađenje i jako smo se potrudili da se lijepo s razrednicom oprostimo.

Izleti

Svi naši izleti :)

5.razred

U 5.razredu bili smo na izletu u Murter. Murter je sjeverodalmatinski otok,ispred mjesta Pirovca. Naselja na otoku su Betina, Tisno, Jezera i Murter koji je najveće i najstarije mjesto na otoku. Otok je s kopnom spojen kratkim mostom u mjestu Tisnom. Veći dio otoka prekriven je stoljetnim stablima maslina i smokava što su i glavne tradicionalne kulture koje uzgaja domaće stanovništvo.

6.razred

U 6. razredu posjetili smo Rab na izletu sa školom. Na jednodnevnom izletu posjetili smo također i Karlobag na kojem smo se odmarali. Izlet je završio lijepo jer smo obišli nova mjesta i nešto novo naučili.

7.razred

U 7. razredu nismo nigdje išli.

8.razred

U 8.razredu bili smo na ekskurziji u Istri na 3 dana. Prvi dan smo krenuli iz Zadra prema Humu najmanjeg grada na svijetu, zatim smo sjeli u jednu konbu na ručak i nastavili dalje prema Motovunu. Kasnije smo došli u Poreč. Sljedeći dan smo otišli prema NP Brijuni nakon razgledavanja Brijuna otišli smo do Pule, gdje smo vidjeli arenu,Augustov hram,katedralu...nakon razgledavanja Pule otišli smo do Rovinja i zatim nazad do hotela u Poreču. Treći dan odnosno zadnji dan nakon doručka posjetili smo zvjezdarnicu Višanj, a kasnije u posjet jami Baredine. Nakon ručka u seoskom gospodarstvu  otišli smo prema Opatiji. I zatim odlazak prema Zadru gdje smo se usput zaustavili u Rijeci za posjet Trsatu i svetištu majke božije trsatske. Nakon razgledavanja nastavak autobusom prema Zadru.